Mārketings un tirdzniecības vadība

Profesionālā bakalaura studiju programma

Reģistrējies studijām tiešsaistē
Grāds: Profesionālā bakalaura grāds tirgzinībās
Kvalifikācija: Tirgvedības (mārketinga) vadītājs
Studiju ilgums: 4 vai 4,3 gadi
Studiju valoda: Latviešu
Prakse: Dažādu nozaru uzņēmumu mārketinga un pārdošanas nodaļās, mediju aģentūrās

Mārketings un tirdzniecības vadība

Mārketinga studijas ir pirmais solis, lai veiksmīgi darbotos mārketinga jomā. Mūsdienu mārketingā nepietiek vien ar teorijas pārzināšanu – nepieciešamas arī praktiskās iemaņas zīmolvedībā, psiholoģijā, pārdošanā, kā arī uzņēmējdarbībā un vadībā. Mārketings var būt veiksmes atslēga ikviena uzņēmuma attīstībā. Turklāt mārketinga studijas palīdzēs virzīties pa karjeras kāpnēm ikvienā nozarē.

Biznesa augstskolas Turība īstenotā studiju programma “Mārketings un tirdzniecības vadība” sniedz daudzpusīgas zināšanas mārketingā un ar to saistītajās jomās. Studenti iepazīst mūsdienu mārketinga vidi praktiskā darbībā, attīstot redzējumu ne tikai mārketinga un tirdzniecības jomās, bet arī uzņēmējdarbībā. Piedaloties divpusējās apmaiņas programmās kādā no partneraugstskolām ASV, Meksikā, Dienvidkorejā, Ķīnā, Peru, Gruzijā vai citviet pasaulē, iespējams iegūt starptautisku skatījumu uz mārketinga jomu.

“Lai darbotos mārketingā ikvienā uzņēmumā, ir būtiski izprast un pārzināt ne vien biznesa pamatprincipus, bet arī biznesa ētikas un pat vadības psiholoģijas aspektus. Studiju programma gatavo nākotnes līderus mārketinga jomā, kas spēj radoši domāt un rast risinājumus dažādu mērķa grupu un uzņēmumu vajadzībām,” stāsta programmas direktore Iveta Liniņa.

Bakalaura studiju programma “Mārketings un tirdzniecības vadība” ir akreditēta līdz 2027. gada 28. oktobrim.

Pēc mārketinga studiju absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes profesionālā maģistra studiju programmā “Uzņēmējdarbības vadība”, kā arī citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās bakalaura vai maģistra studiju programmās.

Studiju formas:
- Pilna laika studijas dienā
- Nepilna laika studijas vakarā
- Nepilna laika studijas neklātienē
Apjoms kredītpunktos/ECTS:
160 KP (240 ECTS)
Studiju norises vieta:
Rīga

Karjeras iespējas

  • Mārketinga vai pārdošanas speciālists Latvijas vai ārvalstu uzņēmumos;
  • Mārketinga vai pārdošanas vadītājs;
  • Uzņēmuma vadītājs vai īpašnieks.

Studiju saturs

Oficiālais studiju programmas saturs apskatāms ŠEIT.

1. studiju gads

Pirmajā mārketinga studiju gadā iegūsi priekšstatu par pārdošanas procesu organizāciju, saskarsmi un komunikācijas prasmi. Iemācīsies izvērtēt uzņēmējdarbības pamatprincipus un mārketinga nozīmi uzņēmuma attīstībā, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas. Pirmajā studiju gadā ir tādi kursi, kā 'Komandas veidošana', 'Tirgus segmentēšana' un citi.

2. studiju gads

Otrajā studiju gadā, apgūstot integrētā mārketinga komunikāciju, uzzināsi, kā iespējams izvērtēt patērētāju rīcību tirgū, dibināt un vadīt attiecības ar tiem. Lai efektīvi vadītu mārketingu un pārdošanu, apgūsi mūsdienīgu pieeju tirgus pētījumiem. Šajā gadā apgūsiet tādus kursus, kā 'Dizaina domāšana', 'Digitālais mārketings', 'Vadības psiholoģija', 'Patērētāju rīcība tirgū', 'Mārketinga plānošana' un citus.

3. studiju gads

Trešajā studiju gadā apgūsi vadības principus, izvērtējot biznesa ētikas pamatprincipus. Apgūsi izvēlēto specializāciju, kas balstīta uz pārdošanu vai mārketingu. Uzzināsi, kādi ir modernā mārketinga, t.sk. digitālā mārketinga, attīstības virzieni. Starptautiskais mārketings un projektu vadība nodrošinās nepieciešamās zināšanas mārketinga projektu vadīšanā.

4. studiju gads

Ceturtajā studiju gadā būs iespēja izvērtēt uzņēmuma produkta konkurētspēju tirgū, ievērojot mārketinga un tirdzniecības tiesisko regulējumu. Apgūstot inovācijas un uzņēmuma stratēģiskās vadības metodes, iegūsi zināšanas, kā veiksmīgi vadīt mārketinga un pārdošanas uzņēmumu. Pēc izvēles varēsi apgūt korporatīvā tēla veidošanās pamatprincipus, prečzinības vai tiešās pārdošanas elementus. Tāpat būs nepieciešams izstrādāt un aizstāvēt diplomdarbu.

Studiju programmas saturs studiju laikā var tikt aktualizēts un mainīts, balstoties uz darba tirgus prasībām un Ministru kabineta noteikumiem.

Studiju maksa

Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.

Studiju forma

Valoda

Ilgums

Maksa

Pilna laika studijas dienā

latviešu

4 gadi

2820 EUR

Nepilna laika studijas vakarā latviešu 4,3 gadi 2520 EUR

Nepilna laika studijas neklātienē

latviešu

4,3 gadi

2420 EUR

Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.

Uzņemšanas prasības

Lai uzsāktu mārketinga studijas, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.

Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.

Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.

Vadošie mācībspēki

Iveta Liniņa
Iveta Liniņa
Dr.oec.

Profesore

Ligita Āzena
Ligita Āzena
Ph.D. ekonomikā un uzņēmējdabībā

Lektore

Anna Medne
Anna Medne
Mag. oec.; Mag. paed.; Mag. agr.

Lektore, Studiju programmas Finanses un grāmatvedība direktore 

Gundars Strazdiņš
Gundars Strazdiņš

Lektors

Elita Ernestīne Kazaine
Elita Ernestīne Kazaine
MSc.HRM.

Lektore

Programmas direktore

Dr.oec. prof. Iveta Liniņa

Tālr.: +371 67618746+371 26306922

E-pasts: iveta.linina@turiba.lv

Pieņemšanas laiks:

Pēc iepriekšējas vienošanās. 

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko lietošanas pieredzi mūsu mājas lapā. Nospiežot “Piekrītu” vai turpinot pārlūka sesiju, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas kārtība.

Piekrītu
Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!