- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Mārketinga studijas – aizmirsti par rutīnu
Mārketings ir būtisks elements jebkura uzņēmuma attīstībā, un bez tā uzņēmuma panākumi ir gandrīz neiespējami. Mūsdienās svarīgas ir gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas. Tieši tādēļ studijas Biznesa augstskolas Turība bakalaura programmā “Mārketings un tirdzniecības vadība” var būt pirmais solis uz veiksmīgu karjeru šajā jomā.
Mūsdienu mārketingā nepietiek vien ar teorijas pārzināšanu – nepieciešamas arī praktiskās iemaņas zīmolvedībā, psiholoģijā, pārdošanā, kā arī uzņēmējdarbībā un vadībā. Mārketings var būt veiksmes atslēga ikviena uzņēmuma attīstībā. Turklāt mārketinga studijas palīdzēs virzīties pa karjeras kāpnēm ikvienā nozarē.
Biznesa augstskolas Turība īsteno bakalaura studiju programmu “Mārketings un tirdzniecības vadība”, kurā tiek sniegtas daudzpusīgas zināšanas mārketingā un ar to saistītajās jomās. Studenti iepazīst mūsdienu mārketinga vidi praktiskā darbībā, attīstot redzējumu ne tikai mārketinga un tirdzniecības jomās, bet arī uzņēmējdarbībā.
Bakalaura programmas “Mārketings un tirdzniecības vadība” direktore Iveta Liniņa akcentē piecus iemeslus, kādēļ izvēlēties studēt šo programmu Biznesa augstskolā Turība:
Prasme izmantot mārketinga instrumentus – lielākas iespējas darba tirgū
Prasme izmantot mārketinga instrumentus mūsdienās ir priekšrocība darba tirgū. Mārketinga studijas ir pirmais solis, lai veiksmīgi darbotos šajā jomā un atrastu sev piemērotāko darba vietu.
Mārketinga nozīme pieaug
Tehnoloģiju attīstības ietekmē daudzas profesijas kļūst neaktuālas, bet ir arī tādas, pēc kurām pieprasījums pieaug. Katru gadu Latvijā un citviet pasaulē mārketinga nozīme kļūst vēl izteiktāka, kas nozīmē, ka šai profesijai nav paredzams noriets.
Mārketings kā radoša izpausme
Mārketinga speciālista vārdu krājumā vārdu “rutīna” atrast ir gandrīz neiespējami. Šīs profesijas speciālista ikdiena ir aizraujoša - izaicinājumu un radošuma pilna.
Arī vislabākajiem ir nepieciešams mārketings
Nav noslēpums, ka, lai uzņēmums gūtu peļņu, tam ir jāspēj pārdot savu preci. Mārketings ir būtisks jebkura uzņēmuma veiksmīgai darbībai un pārdošanas procesam. Bez efektīva mārketinga pat viskvalitatīvākie produkti vai pakalpojumi var palikt nepamanīti un nesasniegt potenciālos klientus.
Uzņēmums bez mārketinga un pārdošanas pastāvēt nevar
Uzņēmums bez mārketinga un pārdošanas nevar pastāvēt, jo šīs funkcijas ir būtiskas, lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi, ilgtspējību un konkurētspēju tirgū. Kaut arī dažreiz var šķist, ka uzņēmuma panākumus var noteikt tikai ar labu produktu vai pakalpojumu, patiesībā mārketings un pārdošana ir galvenie elementi, kas palīdz nodrošināt, ka šie produkti un pakalpojumi nonāk līdz patērētājiem un rada uzņēmumam peļņu.
Pēc mārketinga studiju absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes profesionālā maģistra studiju programmā “Uzņēmējdarbības vadība”, kā arī citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās bakalaura vai maģistra studiju programmās.
Sīkāk informāciju par bakalaura programmu “Biznesa loģistika” var iegūt Biznesa augstskolas Turība Studiju informācijas centrā, augstskolas mājaslapā – www.turiba.lv vai apmeklējot kādu no Atvērto durvju dienām.