- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Tūrisma pētniecības centrs
Starptautiskā tūrisma fakultāte piedāvā studentiem pilnveidot savas prasmes un darboties Biznesa augstskolas Turība Tūrisma pētniecības centrā, kas ir vienīgais šāda veida centrs Baltijā. Centrs regulāri vienkopus pulcē mācībspēkus un studējošos, lai izstrādātu zinātniskos un lietišķos pētījumus tūrisma un viesmīlības nozarē, kā arī veicinātu studējošo kompetenci tūrisma nozares tirgū. Semināri, vieslektoru lekcijas, sadarbība ar valsts institūcijām, lielākajiem nozaru uzņēmumiem un ar tūrisma nozari saistīti biznesa sektora pētījumi ir ikdiena, ko piedāvā Tūrisma pētniecības centrs.
Tūrisma pētniecības centra vadītājs ir Dr.oec. Ēriks Lingebērziņš. Ē. Lingebērziņam ir 15 gadu praktiska darba pieredze, strādājot dažādos tūrisma uzņēmumos, lielākoties ienākošajā tūrismā, izstrādājot jaunus tūrisma produktus Baltijas valstīs, Skandināvijā, Polijā un Krievijā un atbildot par to pārdošanu dažādos tirgos. Šobrīd Ē. Lingebērziņš ir ienākošā tūrisma uzņēmuma “Balticvision Riga”, kurš nodarbojas ar tādiem nišas produktiem kā regulārie ienākošā tūrisma ceļojumi grupās un luksus tūrisms, līdzīpašnieks.
“Patlaban studenti var iesaistīties vairākos pasniedzēju vadītos pētniecības projektos, kā arī piedalīties rīkotajās nozares diskusijās, tiekoties ar nozares profesionāļiem un apmeklēt citus centra organizētos pasākumus. Tūrisma pētījumu centra viens no uzdevumiem ir veidot ciešāku sadarbību starp tūrisma uzņēmējiem un studentiem tieši pētniecības jomā. Pilnveidojot studentu pētnieciskās iemaņas, vienlaicīgi mēs vēlamies veikt nozarei nozīmīgus pētījumus, jo abas puses šādā situācijā būtu ieguvējas. Uzņēmējiem tā ir iespēja iegūt pētījumu rezultātus par aktuāliem, tos interesējošiem jautājumiem, savukārt studenti padziļina savas zināšanas par kādu tēmu, kā arī izprot aktuālo tirgus situāciju,” skaidro centra vadītājs Ēriks Lingebērziņš.