Starptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība

Profesionālā bakalaura studiju programma

Reģistrējies studijām tiešsaistē
Grāds: Profesionālā bakalaura grāds tirgzinībās
Kvalifikācija: Tirgvedības (mārketinga) vadītājs
Studiju ilgums: 4 vai 4,3 gadi
Studiju valoda: Latviešu
Prakse: Dažādu nozaru uzņēmumu mārketinga un pārdošanas nodaļās, mediju aģentūrās

Starptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība

Biznesa pamatprincips ir peļņa, ko var iegūt tikai pārdodot, bet veiksmīgas pārdošanas pamatā ir mārketings, kas nodrošina gan zināšanas par tirgu, gan veido preces virzību tirgū. Šobrīd uzņēmumu, kas darbojas tikai Latvijas tirgū, paliek arvien mazāk, tāpēc lielāks uzsvars tiek likts uz starptautisko biznesa vidi, kas nozīmē apgūt zināšanas un prasmes starptautiskajā mārketingā. Mārketinga profesionāļi ir pieprasīti gan vietējos, gan starptautiskos uzņēmumos dažādās nozarēs.

Studiju programma “Starptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība” Tev sniegs daudzpusīgas teorētiskās un praktiskās zināšanas ne tikai starptautiskajā mārketingā, bet arī uzņēmējdarbībā. Piedaloties divpusējās apmaiņas programmās kādā no partneraugstskolām ASV, Meksikā, Dienvidkorejā, Ķīnā, Peru, Gruzijā vai citviet pasaulē, vari iegūt starptautisku skatījumu uz mārketinga un pārdošanas procesiem.

“Lai darbotos mārketingā ikvienā uzņēmumā, ir būtiski izprast un pārzināt ne vien biznesa pamatprincipus, bet arī biznesa ētikas un pat vadības psiholoģijas aspektus. Studiju programma gatavo nākotnes līderus mārketinga jomā, kas spēj radoši domāt un rast risinājumus dažādu mērķa grupu un uzņēmumu vajadzībām,” stāsta programmas direktore, profesore Iveta Liniņa.

Studiju saturā liels uzsvars ir vērsts uz digitālo vidi, tādēļ studiju kurss “Digitālais mārketings” papildināts ar jauniem studiju kursiem kā, piemēram, “Digitālās prasmes” un “Digitālie mediji”. Tāpat studiju programma paplašināta ar mūsdienās ļoti pieprasītām caurviju prasmēm, ko var sniegt tādi studiju kursi kā dizaina domāšana, laika plānošana un stresa vadība, komandas veidošana un koučings..

Studiju procesā ar savām zināšanām un daudzu gadu pieredzi dalās pasniedzēji – nozares profesionāļi, kuri darbojas uzņēmējdarbības, mārketinga un pārdošanas sektorā.

Studiju procesā apgūsi tādus studiju kursus, kā, piemēram:

  • e-komercija, digitālais mārketings, dizaina domāšana, līderība un zināšanu pārvaldība, biznesa ētika un zīmolvedība;
  • patērētāju rīcība tirgū, tirgus izpētes metodes, tirgus segmentēšana, integrētā mārketinga komunikācija;
  • prezentācijas māksla, laika plānošana, problēmjautājumu risināšana, starpkultūru komunikācija, sociālā un vadības psiholoģija;
  • stratēģiskā, finanšu, personāla un kvalitātes vadība.

Absolvējot iegūsi:

  • kvalifikāciju mārketinga (tirgvedības) vadītājs;
  • dažādas profesionālās iespējas - sākot no digitālā mārketinga un reklāmas līdz produktu pārdošanai un zīmolvedībai;
  • kreativitāti un spēju domāt inovatīvi, kas noderēs, izstrādājot jaunas reklāmas kampaņas, produktu konceptus vai zīmolu stratēģijas;
  • izpratni par patērētāju uzvedību, vēlmēm un vajadzībām, lai veidotu efektīvas mārketinga stratēģijas mērķauditorijas piesaistei;
  • komunikācijas prasmes, lai veidotu skaidru un pārliecinošu ziņojumu, kas piesaista klientus vai patērētājus.
  • stratēģisko domāšanu, kas noderēs ne tikai mārketingā un pārdošanā, bet arī vispārējā biznesa kontekstā.

Mārketinga studijas – aizmirsti par rutīnu

Bakalaura studiju programma “Starptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība” ir akreditēta.

Pēc mārketinga studiju absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes profesionālā maģistra studiju programmā “Uzņēmējdarbības vadība”, kā arī citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās bakalaura vai maģistra studiju programmās.

Studiju formas:
- Pilna laika studijas dienā
- Nepilna laika studijas vakarā
- Nepilna laika studijas neklātienē
- Nepilna laika studijas e-studijas
Apjoms kredītpunktos/ECTS:
160 KP (240 ECTS)
Studiju norises vieta:
Rīga vai attālināti

Karjeras iespējas

  • Mārketinga vai pārdošanas speciālists Latvijas vai ārvalstu uzņēmumos;
  • Mārketinga vai pārdošanas vadītājs;
  • Uzņēmuma vadītājs vai īpašnieks.

Studiju saturs

Oficiālais studiju programmas saturs apskatāms ŠEIT.

1. studiju gads

Pirmajā mārketinga studiju gadā iegūsi priekšstatu par pārdošanas procesu organizāciju, saskarsmi un komunikācijas prasmi. Iemācīsies izvērtēt uzņēmējdarbības pamatprincipus un mārketinga nozīmi uzņēmuma attīstībā, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas. Pirmajā studiju gadā ir tādi kursi, kā 'Komandas veidošana', 'Tirgus segmentēšana' un citi.

2. studiju gads

Otrajā studiju gadā, apgūstot integrētā mārketinga komunikāciju, uzzināsi, kā iespējams izvērtēt patērētāju rīcību tirgū, dibināt un vadīt attiecības ar tiem. Lai efektīvi vadītu mārketingu un pārdošanu, apgūsi mūsdienīgu pieeju tirgus pētījumiem. Šajā gadā apgūsiet tādus kursus, kā 'Dizaina domāšana', 'Digitālais mārketings', 'Vadības psiholoģija', 'Patērētāju rīcība tirgū', 'Mārketinga plānošana' un citus.

3. studiju gads

Trešajā studiju gadā apgūsi vadības principus, izvērtējot biznesa ētikas pamatprincipus. Apgūsi izvēlēto specializāciju, kas balstīta uz pārdošanu vai mārketingu. Uzzināsi, kādi ir modernā mārketinga, t.sk. digitālā mārketinga, attīstības virzieni. Starptautiskais mārketings un projektu vadība nodrošinās nepieciešamās zināšanas mārketinga projektu vadīšanā.

4. studiju gads

Ceturtajā studiju gadā būs iespēja izvērtēt uzņēmuma produkta konkurētspēju tirgū, ievērojot mārketinga un tirdzniecības tiesisko regulējumu. Apgūstot inovācijas un uzņēmuma stratēģiskās vadības metodes, iegūsi zināšanas, kā veiksmīgi vadīt mārketinga un pārdošanas uzņēmumu. Pēc izvēles varēsi apgūt korporatīvā tēla veidošanās pamatprincipus, prečzinības vai tiešās pārdošanas elementus. Tāpat būs nepieciešams izstrādāt un aizstāvēt diplomdarbu.

Studiju programmas saturs studiju laikā var tikt aktualizēts un mainīts, balstoties uz darba tirgus prasībām un Ministru kabineta noteikumiem.

Studiju maksa

Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.

Studiju forma

Valoda

Ilgums

Maksa

Pilna laika studijas dienā

latviešu

4 gadi

2820 EUR

Nepilna laika studijas vakarā latviešu 4,3 gadi 2520 EUR

Nepilna laika studijas neklātienē

latviešu

4,3 gadi

2420 EUR

Nepilna laika e-studijas latviešu 4,3 gadi 2120 EUR

Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.

Uzņemšanas prasības

Lai uzsāktu mārketinga studijas, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.

Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.

Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.

Programmas direktore

Dr.oec. prof. Iveta Liniņa

Tālr.: +371 67618746+371 26306922

E-pasts: iveta.linina@turiba.lv

Pieņemšanas laiks:

Pēc iepriekšējas vienošanās. 

  • Latvijas Tirgotāju asociācijas domes locekle
  • Uzņēmējdarbības nozares ekspertu padomes locekle 
  • Latvijas zinātnes padomes eksperte (Sociālās zinātnes – Ekonomika un uzņēmējdarbība; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija)
  • Latvijas Ekonomistu asociācijas biedre
  • Biedrības “Turības Mentoru Asociācija” mentore
     
Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!