Mārketings un tirdzniecības vadība
Profesionālā bakalaura studiju programma





Mārketings un tirdzniecības vadība
Mārketinga studijas ir pirmais solis, lai veiksmīgi darbotos mārketinga jomā. Mūsdienu mārketingā nepietiek vien ar teorijas pārzināšanu – nepieciešamas arī praktiskās iemaņas zīmolvedībā, psiholoģijā, pārdošanā, kā arī uzņēmējdarbībā un vadībā. Mārketings var būt veiksmes atslēga ikviena uzņēmuma attīstībā. Turklāt mārketinga studijas palīdzēs virzīties pa karjeras kāpnēm ikvienā nozarē.
Biznesa augstskolas Turība īstenotā studiju programma “Mārketings un tirdzniecības vadība” sniedz daudzpusīgas zināšanas mārketingā un ar to saistītajās jomās. Studenti iepazīst mūsdienu mārketinga vidi praktiskā darbībā, attīstot redzējumu ne tikai mārketinga un tirdzniecības jomās, bet arī uzņēmējdarbībā. Piedaloties divpusējās apmaiņas programmās kādā no partneraugstskolām ASV, Meksikā, Dienvidkorejā, Ķīnā, Peru, Gruzijā vai citviet pasaulē, iespējams iegūt starptautisku skatījumu uz mārketinga jomu.
“Lai darbotos mārketingā ikvienā uzņēmumā, ir būtiski izprast un pārzināt ne vien biznesa pamatprincipus, bet arī biznesa ētikas un pat vadības psiholoģijas aspektus. Studiju programma gatavo nākotnes līderus mārketinga jomā, kas spēj radoši domāt un rast risinājumus dažādu mērķa grupu un uzņēmumu vajadzībām,” stāsta programmas direktore Iveta Liniņa.
Bakalaura studiju programma “Mārketings un tirdzniecības vadība” ir akreditēta līdz 2027. gada 28. oktobrim.
Pēc mārketinga studiju absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes profesionālā maģistra studiju programmā “Uzņēmējdarbības vadība”, kā arī citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās bakalaura vai maģistra studiju programmās.
- Nepilna laika studijas vakarā
Karjeras iespējas
- Mārketinga vai pārdošanas speciālists Latvijas vai ārvalstu uzņēmumos;
- Mārketinga vai pārdošanas vadītājs;
- Uzņēmuma vadītājs vai īpašnieks.
Studiju saturs
Oficiālais studiju programmas saturs apskatāms ŠEIT.
Pirmajā mārketinga studiju gadā iegūsi priekšstatu par pārdošanas procesu organizāciju, saskarsmi un komunikācijas prasmi. Iemācīsies izvērtēt uzņēmējdarbības pamatprincipus un mārketinga nozīmi uzņēmuma attīstībā, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas. Pirmajā studiju gadā ir tādi kursi, kā 'Komandas veidošana', 'Tirgus segmentēšana' un citi.
Otrajā studiju gadā, apgūstot integrētā mārketinga komunikāciju, uzzināsi, kā iespējams izvērtēt patērētāju rīcību tirgū, dibināt un vadīt attiecības ar tiem. Lai efektīvi vadītu mārketingu un pārdošanu, apgūsi mūsdienīgu pieeju tirgus pētījumiem. Šajā gadā apgūsiet tādus kursus, kā 'Dizaina domāšana', 'Digitālais mārketings', 'Vadības psiholoģija', 'Patērētāju rīcība tirgū', 'Mārketinga plānošana' un citus.
Trešajā studiju gadā apgūsi vadības principus, izvērtējot biznesa ētikas pamatprincipus. Apgūsi izvēlēto specializāciju, kas balstīta uz pārdošanu vai mārketingu. Uzzināsi, kādi ir modernā mārketinga, t.sk. digitālā mārketinga, attīstības virzieni. Starptautiskais mārketings un projektu vadība nodrošinās nepieciešamās zināšanas mārketinga projektu vadīšanā.
Ceturtajā studiju gadā būs iespēja izvērtēt uzņēmuma produkta konkurētspēju tirgū, ievērojot mārketinga un tirdzniecības tiesisko regulējumu. Apgūstot inovācijas un uzņēmuma stratēģiskās vadības metodes, iegūsi zināšanas, kā veiksmīgi vadīt mārketinga un pārdošanas uzņēmumu. Pēc izvēles varēsi apgūt korporatīvā tēla veidošanās pamatprincipus, prečzinības vai tiešās pārdošanas elementus. Tāpat būs nepieciešams izstrādāt un aizstāvēt diplomdarbu.
Studiju maksa
Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.
Studiju forma |
Valoda |
Ilgums |
Maksa |
---|---|---|---|
Pilna laika studijas dienā |
latviešu |
4 gadi |
2670 EUR |
Nepilna laika studijas vakarā | latviešu | 4,3 gadi | 2370 EUR |
Nepilna laika studijas neklātienē |
latviešu |
4,3 gadi |
2270 EUR |
Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.
Uzņemšanas prasības
Lai uzsāktu mārketinga studijas, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.
Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.
Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.
Vadošie mācībspēki
.jpg?token=cde21a583cb0d5aa9c8ecf910e911a81)
Asoc. profesore
.jpg?token=f2ee22e849b9b073c4cf37f952b0633e)
Lektore
.jpg?token=c2f49c330510f381070cb92d67d7051c)
Lektore
.jpg?token=7bddc3e0a5cd86157b24e9e1c1546d1b)
Lektors
.png?token=7374411f6d8875fb1c09572552527d21)
Lektore

Programmas direktore
Dr.oec. asoc.prof. Iveta Liniņa
Tālr.: +371 67618746, +371 26306922
E-pasts: iveta.linina@turiba.lv
Pieņemšanas laiks:
Pēc iepriekšējas vienošanās.