Mārketings un tirdzniecība

1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma

Reģistrējies studijām tiešsaistē
Kvalifikācija: Tirgzinības un tirdzniecības speciālists
Studiju ilgums: 2,3 gadi
Studiju valoda: Latviešu
Prakse: Dažādu nozaru uzņēmumu mārketinga nodaļās

Mārketings un tirdzniecība

Koledžas studiju programma “Mārketings un tirdzniecība” ir dinamiska un balstīta uz reālu situāciju izpēti un analīzi. Studiju laikā kopā ar pasniedzējiem – nozares ekspertiem, studentiem ir iespēja pētīt un izzināt gan mārketinga un tirdzniecības labākās prakses piemērus, gan neveiksmīgākos gadījumus, apgūstot dažādus veiksmīgus mārketinga instrumentus un trikus. Papildus tam studiju laikā tiek apgūti arī mārketinga un tirdzniecības teorētiskie aspekti un pamatnostādes, kas nākotnē dos iespēju radīt veiksmīgas mārketinga stratēģijas.

Katru dienu mēs pieņemam lēmumu, izvēloties preces un pakalpojumus. Mārketings ir tas, kas mums palīdz apzināties savas vajadzības un pieņemt lēmumu, izdarot izvēli plašajā preču un pakalpojumu klāstā. Tāpēc neatkarīgi no tā, cik liels ir uzņēmums vai kādā jomā tas darbojas, bez mārketinga un pārdošanas tā darbība nav iedomājama. Arī uzņēmuma vadītāji to apzinās, tāpēc šādi speciālisti mūsdienās ir ļoti pieprasīti un labi atalgoti.

“Ņemot vērā, ka mārketinga un pārdošanas procesu pārzināšana pieprasa ļoti dažādas zināšanas, arī studiju programmā “Mārketings un tirdzniecība” ietverta gan uzņēmējdarbība un informācijas tehnoloģijas, gan psiholoģija un komunikācija, kā arī lietišķā etiķete, loģistika un daudzi citi aspekti. Mārketings un tirdzniecība ir radoša un dinamiska joma, kurā apvienoti ļoti dažādi elementi. Šajā studiju programmā iegūtās zināšanas būs noderīgas gan tiem, kuri vēlas darboties kā mārketinga, pārdošanas un tirdzniecības speciālisti jau esošos uzņēmumos, kā arī tiem, kuri vēlas dibināt paši savu uzņēmumu,” stāsta programmas direktore Iveta Liniņa.

1. līmeņa augstākās izglītības studiju programma “Mārketings un tirdzniecība” ir akreditēta līdz 2021. gadam.

Absolvējot šo Biznesa augstskolas Turība īstenoto koledžas studiju programmu, vari turpināt studijas bakalaura līmeņa programmā “Mārketings un tirdzniecības vadība” uzreiz 3. studiju gadā.

Studiju formas:
- Nepilna laika studijas neklātienē
Apjoms kredītpunktos/ECTS:
80 KP (120 ECTS)
Studiju norises vieta:
Rīga, Liepāja, Cēsis vai Talsi

Karjeras iespējas

  • Mārketinga speciālists dažādu nozaru uzņēmumos;
  • Speciālists tirdzniecības uzņēmumā;
  • Mārketinga un pārdošanas projektu vadītāja asistents;
  • Mārketinga pakalpojumu sniedzējs (individuāli vai mārketinga pakalpojumu uzņēmumā).

Studiju saturs

Oficiālais 1. līmeņa studiju programmas “Mārketings un tirdzniecība” saturs apskatāms ŠEIT.

1. studiju gads

Pirmajā studiju gadā Tu iegūsi priekšstatu par ekonomiskajiem procesiem un to attīstību, uzzināsi, cik nozīmīgs ir mārketings, un kā organizēt pārdošanas procesus uzņēmumā, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas.

2. studiju gads

Otrajā studiju gadā apgūsi mārketinga projektu vadības iemaņas un prasmes. Iemācīsies plānot biznesa vadības procesus un izmantot mārketingu kā efektīvas pārdošanas elementu. Veidosi izpratni par patērētāju uzvedību tirgū un dažādajiem veidiem, kā arī to izmantošanu uzņēmuma mārketinga attīstībā. Varēsi paplašināt savas zināšanas arī kādā no piedāvātajiem izvēles kursiem, kā, piemēram, „Zīmola vadība” vai „Starptautiskais mārketings”.

3. studiju gads

Trešajā studiju gadā, izmantojot iepriekšējos gados iegūtās zināšanas un pieredzi prakses laikā, izstrādāsi kvalifikācijas darbu, lai risinātu kādu aktuālu problēmu uzņēmumā vai palīdzētu uzņēmumam izmantot kādu iespēju.

Studiju programmas saturs studiju laikā var tikt aktualizēts un mainīts, balstoties uz darba tirgus prasībām un Ministru kabineta noteikumiem.

Studiju maksa

Maksa norādīta par vienu studiju gadu.

Studiju forma

Norises vieta

Valoda

Ilgums

Maksa

Nepilna laika studijas neklātienē

Rīga

latviešu

2,3 gadi

1670 EUR

Cēsis*

latviešu

2,3 gadi

780 EUR*

Talsi*

latviešu 2,3 gadi 780 EUR*

Liepāja*

latviešu 2,3 gadi 780 EUR*


* Cena ir spēkā, noslēdzot līgumu līdz 5. septembrim. Pēc 5. septembra - 1170 EUR.

Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.

Uzņemšanas prasības

Lai uzsāktu studijas 1. līmeņa studiju programmā “Mārketings un tirdzniecība”, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.

Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.

Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”. 

Vadošie mācībspēki

Iveta Liniņa
Iveta Liniņa
Dr.oec.

Asoc. profesore

Māris Bērziņš
Māris Bērziņš
Mg.oec.

Vieslektors

Anna Medne
Anna Medne
Mg.oec., Mg.paed., Mg.agr.

Lektore

Gundars Strazdiņš
Gundars Strazdiņš

Lektors

Santa Jermičuka
Santa Jermičuka
MPA

Vieslektore

Ligita Āzena
Ligita Āzena
Mg.soc.sc.

Lektore

Augstskolas filiālēs Liepājā, Cēsīs un Talsos mācībspēku sastāvs var atšķirties.

Programmas direktore

Dr.oec. asoc.prof. Iveta Liniņa

Tālr.: +371 67618746; +371 26306922

E-pasts: iveta.linina@turiba.lv

Pieņemšanas laiks:

Pēc iepriekšējas vienošanās.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko lietošanas pieredzi mūsu mājas lapā. Nospiežot “Piekrītu” vai turpinot pārlūka sesiju, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas kārtība.

Piekrītu