Starptautiskās komunikācijas vadība
Profesionālā bakalaura studiju programma
Starptautiskās komunikācijas vadība
Bakalaura studiju programma “Starptautiskās komunikācijas vadība” piedāvā iespēju apgūt komunikācijas veidošanu un novitātes starptautiskajā vidē. Programmas ietvaros apgūsi, kā plānot, organizēt un vadīt organizācijas starptautisko komunikāciju, analizēt informāciju, mērķauditorijas un informācijas kanālus, veidot un plānot organizācijas starptautisko komunikācijas vadību, nodrošinot uzticēšanos zīmola vērtībām, analizēt starptautiskās komunikācijas riskus, prognozēt iespējamās krīzes un iesaistīties krīžu vadībā, prognozēt un novērst organizācijas konfliktus starptautiskā vidē, sekmēt sabiedrības atbalstu organizācijas darbībai starptautiskā vidē, veidot sadarbību ar starptautiskajiem medijiem Šī ir arī lieliska iespēja, lai uzlabotu un pilnveidotu savas svešvalodu zināšanas.
Programmas ietvaros iespējams apgūt visus starptautiskajai komunikācijai nepieciešamos studiju kursus, tostarp: starptautisku projektu vadību, integrēto mārketinga komunikāciju, valsts pārvaldības principus, etiķeti un protokolu, krīžu komunikāciju, starptautiskās tiesības, publiskās uzstāšanās prasmes un vēl citus, kas noderēs gan profesionālajā, gan personīgajā darbībā. Studējot starptautiskās komunikācijas vadību, vari izvēlēties arī kursus, kas attiecas uz sporta projektiem vai alternatīvā mārketinga projektiem.
Komunikācijas studiju virziena vadītāja, programmas direktore Jana Bunkus uzsver: “Starptautiskajai komunikācijai ir būtiska loma mūsdienu globālajā pasaulē. Modernās tehnoloģijas, it īpaši internets un sociālie mediji, ir radikāli mainījušas starptautisko komunikāciju, padarot to ātrāku un pieejamāku, tāpat aizvien vairāk uzņēmumi ienāk globālajā tirgū. Šīs izmaiņas līdz ar to pieprasa arī specifiskas zināšanas par komunikācijas vadību visā pasaulē.”
Tā kā starptautiskā komunikācija ir cieši saistīta ar starptautiskajām attiecībām, tad šīs programmas ietvaros ir tādi kursi kā “Diplomātiskais protokols un etiķete”, “Politoloģija”, “Globalizācija un starpkultūru saskarsme”, “Politoloģija”, “Starptautiskā tīklošana”
Studiju laikā komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” ir iespēja apgūt un praktizēt multimediju prasmes, izmantojot tās moderno aprīkojumu. Tāpat programma piedāvā veikt praksi visplašākā spektra Latvijas un ārvalstu uzņēmumos, kā arī organizācijās. Tāpat ir iespēja doties praksē uz citām valstīm.
Programmas mācību spēku veido talantīgi un harizmātiski komunikācijas speciālisti, kuri ir sava aroda profesionāļi un praktizē savas zināšanas Latvijā vadošajos komunikācijas uzņēmumos. Tāpat studiju laikā vieslekciju ietvaros būs iespējams uzzināt nozaru ekspertu pieredzi un padomus, kā arī piedalīties dažādu ārvalstu vieslektoru tiešsaistes lekcijās
Bakalaura studiju programma “Starptautiskās komunikācijas vadība” ir akreditēta līdz 2027. gada 28. oktobrim.
Pēc studiju programmas absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes maģistra studiju programmā “Stratēģiskā komunikācijas vadība” vai jebkurā no Biznesa augstskolas Turība piedāvātajām bakalaura vai maģistra studiju programmām.
- Nepilna laika studijas vakarā
Karjeras iespējas
- Starptautiskās komunikācijas vadītājs;
- Starptautiskās komunikācijas eksperts;
- Ārējo sakaru nodaļas vadītājs;
- Uzņēmuma pārstāvis ārvalstīs;
- Komunikācijas, tirdzniecības vai labdarības projektu vadītājs;
- Starptautisku projektu vai organizāciju vadītājs.
Studiju saturs
Oficiālais studiju programmas saturs apskatāms ŠEIT.
Studējot starptautiskās komunikācijas vadību, iegūsi speciālista ikdienā tik noderīgās zināšanas par sociālo psiholoģiju un komunikācijas atšķirībām dažādās valstīs. Iemācīsies vadīt komunikāciju globālajā publiskajā telpā, kā arī uzlabosi savas angļu valodas zināšanas.
Apgūsi mārketinga komunikāciju un zīmolvedību, digitālo mārketingu, multimedijus, komunikācijas ētiku, lietišķo etiķeti un protokolu. Tāpat vari iegūt starptautisko pieredzi, izvēloties studēt Erasmus+ programmā vai praksi veicot kādā no Eiropas valstīm. Varēsi izvēlēties, kuru svešvalodu apgūt papildus – spāņu, franču, vācu vai krievu.
Iespējams apgūt starptautisko mārketingu, komunikācijas tiesības, projektu vadību, līderību un personas datu aizsardzību. Tāpat iespējams apgūt kādu no izvēles kursiem – inovāciju komunikāciju, pasākumu vadību, sporta projektus, vizuālo rediģēšanu, audio, video vai foto iemaņas.
Ceturtajā studiju gadā varēsi apgūt socioloģiju, krīzes komunikāciju, vides komunikāciju, mediju pratību, kā arī izstrādāt un aizstāvēt diplomdarbu.
Studiju maksa
Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.
Studiju forma |
Valoda |
Ilgums |
Maksa |
---|---|---|---|
Pilna laika studijas dienā |
latviešu |
4 gadi |
2820 EUR |
Nepilna laika studijas vakarā | latviešu | 4,3 gadi |
2520EUR |
Nepilna laika studijas neklātienē |
latviešu |
4,3 gadi |
2420 EUR |
Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.
Uzņemšanas prasības
Lai uzsāktu studijas programmā “Starptautiskā komunikācijas vadība”, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.
Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.
Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.
Vadošie mācībspēki
- Uzņēmuma tēla veidošana
- Līderība
Lektore
Konsultācijas pēc pieprasījuma attālināti, vienojoties e-pastā
- Multimediju komunikācija
- Radošās industrijas:
- - Mūzika,
- - Mediju komunikācija,
- - Reputācijas vadība un korporatīvā sociālā atbildība
- - Komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē
• SIA "C SMART" vadītāja
• Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes priekšsēdētāja
• Latvijas Darba devēju konfederācijas, Drukas un mediju tehnoloģiju nozaru ekspertu padomes eksperte
• Latvijas Nacionālās projektu vadīšanas asociācijas biedre
• Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolas RISEBA Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžmenta programmas padomes eksperte
• Biedrības "Studenšu korporācija Varavīksne" biedre
• Biedrības "Akadēmisko mūžorganizāciju deju kopas Marmale" valdes priekšsēdētāja
- Sporta projekti
- Kino kā komunikācija
- Radošās industrijas: Kino
- Producēšana un projektu vadība
• Kultūras ministrijas Pasākumu rīkotāju padomes loceklis
• Latvijas Producentu savienības valdes priekšsēdētājs
Lektore
- Politoloģija
- Prakses vadība
- Studiju darbs
- Žurnālistika un mediju attiecības
- Interneta vide un žurnālistika
- Starptautiskā tīklošanās
• Latvijas Zinātnes padomes Starptautiskās sadarbības progrmmu projektu departamenta EEZ programmu nodaļas vadītāja
• Baltijas Pētniecības programmas vadītāja Latvijā
• Šveices-Latvijas programmas "Lietišķā pētniecība" vadītāja
Profesore
- Biznesa ētika
- Filozofija
- Zinātniskās darbības metodoloģija un pētījumu metodes
- Publiskā runa
- Domāšanas kultūra
- Ētika un lietišķā komunikācija
- Filozofija
- Biznesa ētika
• Latvijas estētikas asociācijas biedre
• Pasaules fenomenoloģisko pētījumu asociācijas biedre
Virziena vadītāja, lektore
- Krīzes komunikācija
- Mārketinga komunikācija
- Zīmolvadība
- Komunikācijas vadība un mediju studijas
- Lobēšanas tehnoloģijas
- Komunikācijas nozares profesionāle jau vairāk nekā 20 gadus
- Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem ilggadīga biedre un mentore
- Komunikācijas uzņēmuma “J.B.Spark Communication” vadītāja
- Biznesa augstskolas Turība Mentoru asociācijas locekle
- Grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam] Komunikācija” līdzautore
- BNI (Business International Networking) biedre
Programmas direktore
Mg. Jana Bunkus
Tālr.: +371 67628870
E-pasts: jana.bunkus@turiba.lv
Pieņemšanas laiks:
C korpusa 109. telpā pēc iepriekšējas vienošanās
- Komunikācijas nozares profesionāle jau vairāk nekā 20 gadus
- Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem ilggadīga biedre un mentore
- Komunikācijas uzņēmuma “J.B.Spark Communication” vadītāja
- Biznesa augstskolas Turība Mentoru asociācijas locekle
- Grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam] Komunikācija” līdzautore
- BNI (Business International Networking) biedre