- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Studē un kļūsti par izcilu mārketinga profesionāli!
Mārketinga studijās iegūsi zināšanas un prasmes, kas tev noderēs gan profesionālajā darba, strādājot par mārketinga speciālistu vai vadot mārketinga aģentūru, gan arī palīdzēs attīstīt personiskās kompetences un izpratni par uzņēmējdarbību un patērētāju vides dinamiku.
Kādēļ studēt mārketingu?
Profesionālās iespējas: Mārketinga joma ir plaša un daudzveidīga, piedāvājot dažādas profesionālās iespējas. Sākot no digitālā mārketinga un reklāmas līdz produktu pārdošanai un zīmolvedībai, mārketinga profesionāļi ir pieprasīti dažādās nozarēs gan vietējos, gan starptautiskajos uzņēmumos. Mārketinga studijās varēsi apgūt tādus kursus kā, piemēram, e-komercija, digitālais mārketings, dizaina domāšana, līderība un biznesa ētika, zīmolvedība.
Radošums un inovācijas: Mārketinga nozarē ir nepieciešams radošums un spēja domāt inovatīvi. Izstrādājot jaunas reklāmas kampaņas, produktu konceptus vai zīmolu stratēģijas, vari attīstīt savas radošās spējas.
Sapratne par patērētājiem: Mārketinga studijas palīdzēs iegūt dziļāku izpratni par patērētāju uzvedību, vēlmēm un vajadzībām, lai veidotu efektīvas mārketinga stratēģijas mērķauditorijas piesaistei. To piedāvās tādi studiju kursi kā, piemēram, “Patērētāju rīcība tirgū”, “Tirgus izpētes metodes”, “Tirgus segmentēšana”, “Integrētā mārketinga komunikācija” u.c.
Komunikācijas prasmes: Mārketinga speciālistiem ir jāspēj efektīvi komunicēt gan rakstiski, gan mutiski. Studējot mārketingu, varēsi attīstīt spēju veidot skaidru un pārliecinošu ziņojumu, kas piesaista klientus vai patērētājus. Studiju laikā varēsi apgūt prezentācijas mākslu, laika plānošanu, problēmjautājumu risināšanu, starpkultūru komunikāciju, kā arī sociālo un vadības psiholoģiju.
Stratēģiska domāšana: Mārketinga darbā ir svarīgi veidot ilgtermiņa stratēģijas, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Studijas palīdzēs attīstīt stratēģiskas domāšanas prasmes, kas noderēs ne tikai mārketingā, bet arī vispārējā biznesa kontekstā, jo studijās apgūsi, piemēram, stratēģisko, finanšu, personāla un kvalitātes vadību.