- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Turības studenti piedalījās simulācijas spēlē GLOBE Simulation Game
Jau ceturto reizi Biznesa augstskolas Turība studentu komanda piedalījās simulācijas spēlē GLOBE Simulation Game, kuru organizēja Rēgensburgas Austrumbavārijas Tehniskā universitāte (Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg).
Šogad Turība tika pārstāvēta kuplā skaitā - astoņi studenti, seši no tiem studē Uzņēmējdarbības vadības maģistrantūrā un divi bakalaura programmā. Simulācijas spēle notika no 5. līdz 8. decembrim hibrīda režīmā, trīs dienu aktīvas uzdevumu pilnas sesijas.
GLOBE ir tradicionālas simulācijas spēles sajaukums un krīzes pārvarēšanas mācības, kurās studenti virtuāli pārvietojas pa simulētu konflikta ainu Sāhelas reģionā, koncentrējoties uz drošību un humāno situāciju Mali. Tādas spēles kā GLOBE ir praktiskas un labi piemērotas izcils mācību līdzeklis starptautiskajiem dalībniekiem ārpolitikas, attīstības vai drošības politikas jomā.
Stāstot par spēles sesijām un projektu kopumā, students Valērijs, atzina, ka bija interesanti un noderīgi, jo “atkal pārliecinājāmies, ka mūsu dzīvē un valstī viss ir ļoti saistīts, un bez kaut kādiem elementiem ir grūti pastāvēt kā, piemēram, - ja valstī nav labas infrastruktūras, drošības un kopumā nav izglītotu un sagatavotu speciālistu noteiktā nozarē, kura ir valsts vienīga naudas ieguvēja, tad valstij klāsies slikti”. Runājot par Mali, kura bija izvēlētā valsts, ir grūti piesaistīt ārējos investorus, lai nosegtu iekšējo deficītu, jo valstī pašlaik notiek militāri un politiski konflikti, kuri pašsaprotami neveicina valsts labklājību”. Viņaprāt, šī bija noderīga pieredze, darbojoties komandā, risināt vienu konkrētu problēmu.
Savukārt komandas dalībnieki Basils un Akash atzina, ka organizatori “patiešām pārbauda visus aspektus, pat sīkas kļūdas, jo mēs bijām spēcīga komanda, darījām precīzi un perfekti. Tā patiešām bija brīnišķīga mācību pieredze. Mums izdevās izprast dažādu valstu pilsoņu perspektīvas, kā arī satikt nozares ekspertus.”