Jaunumi

17.05.2022

Turības Biznesa inkubatora podkāsta “Eksperts tuvplānā” piektā epizode - “Instagram platforma – biznesa izaugsmei”

Podkāsta “Eksperts tuvplānā” piektajā epizodē viesojās Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības vadības fakultātes komunikācijas virziena vadītāja Jana Bunkus un digitālās komunikācijas uzņēmuma SIA Klik Klik vadītāja Eva Onzule. Šajā epizodē meklēsim atbildes uz jautājumiem par Instagam platformas nozīmi uzņēmējdarbībā, jaunākajām tendencēm un vadības lomu digitālajā komunikācijā, kā arī izvērtēsim Latvijas uzņēmumu sociālo mediju komunikāciju un iepazīsimies ar biežākajām sastaptajām kļūdām sociālo platformu izmantošanā.

Digitālā komunikācija, kā atklājās sarunas laikā, ir neatņemama sastāvdaļa jebkura uzņēmuma ārējā komunikācijā. Sociālo mediju izmantošana uzņēmuma atpazīstamības vai komunikācijas tēla un augstāku pārdošanas rezultātu vecināšanas pamatā ir mērķauditorijas noteikšana un atbilstoša satura pielāgošana konkrētajai platformai, sekojot līdzi jaunākajām tendencēm. Digitālo komunikāciju ir nepieciešams sākt ar mediju un informācijas izpēti un komunikācijas stratēģijas izveidi, kā apgalvo Jana Bunkus: “Uzņēmuma lielākā kļūda ir noteikt, ka mūsu mērķauditorija ir visa sabiedrība, sakot - dari tā, lai visa pasaule par mums zina. Tas ir lieki iztērēts resurss, laiks un nauda, jo nevar māju uzbūvēt no jumta”.

Podkāsta lakā tika aktualizēts jautājums par vadības lomu digitālās komunikācijas veidošanā, kā minēja Eva Onzule: “Ja vadība ir paredzējusi komunikāciju sociālajos medijos un viņi to uzskata kā vērtību, tad arī komanda pie tā strādā”. Spriežot pēc veiksmīgākajiem uzņēmumiem, nereti uzņēmuma vadītāji ir aktīvās sejas sociālajos medijos, pozicionējot savu viedokli un veidojot konkrētu iespaidu par uzņēmuma tēlu. To pašu var teikt par uzņēmuma darbiniekiem, kuri dalās ar sava uzņēmuma saturu sociālajos medijos, kā piebilda Jana Bunkus: “Jaunākā tendence ir darbiniekus veidot kā influencerus, taču tam ir vajadzīgs laiks, jo darbinieks nekad nedalīsies ar informāciju par uzņēmumu, kuram viņš nav lojāls un nav kopā ar uzņēmuma paustajiem mērķiem”.

Lai uzzinātu vairāk par valsts iestāžu komunikācijas stratēģiju, krīzes situāciju risināšanu, sociālo mediju platformu dzīves ciklu un dažādām inovācijām, podkāsta raidījuma cikla pilno ierakstu meklē Turības biznesa inkubatora Facebook lapā, augstskolas Youtube kanālā, kā arī klausies podkāstu straumēšānas platformā Spotify.

Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!