Jaunumi

18.01.2023

Turība un SEB Global Services biznesa pakalpojuma centrs paraksta sadarbības nodomu protokolu

Lai veicinātu profesionālās augstākās izglītības pilnveidošanu, tās praktizēšanu un uzņēmējdarbības vides uzlabošanu, 17. janvārī Uzņēmēju dienas ietvaros tika parakstīts sadarbības nodomu protokols starp Biznesa augstskolu Turība un SEB Global Services biznesa pakalpojuma centru Rīgā.

Nodomu protokolu svinīgi parakstīja Biznesa augstskolas Turība rektors, valdes priekšsēdētājs Aldis Baumanis un SEB Global Services biznesa pakalpojuma centra Rīgā vadītājas vietniece Aļesja Kirčenko.

Augstskolas rektors Aldis Baumanis uzsvēra, ka šāda augstskolas un uzņēmēju sadarbība ir izcila iespēja studentiem praktizēt un iegūt zināšanas reālajā darba vidē. Tā ir iespēja studentiem prakses laikā sevi pierādīt un apliecināt savas spējas, kļūstot pat par uzņēmuma komandas sastāvdaļu.
Savukārt SEB pārstāve Aļesja Kirčenko atzina: “Ar cerībām raugos uz mūsu uzsākto sadarbību ar Biznesa augstskolu Turība. Esmu pārliecināta, ka, apvienojot spēkus, varam paveikt daudz vairāk kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā. Esam gatavi aktīvi dalīties ar praktisko pieredzi, kas lieliski papildinās akadēmisku saturu un, cerams, veicinās arī jauniešu interesi par karjeru finanšu jomā.”

Sadarbības mērķis ir veicināt biznesa izglītības attīstību un šajā jomā strādājošo darbinieku izglītošanu, tiecoties nodrošināt studējošajiem plašākas iespējas studijās, zinātniskajā pētniecībā un radošajā darbā, izmantojot abu sadarbības partneru rīcībā esošos resursus un intelektuālo potenciālu.
Sadarbības ietvaros uzņēmumam būs iespēja pilnveidot studiju procesu, vadīt praktiskās nodarbības (seminārus, meistarklases, vieslekcijas), nodrošināt prakses vietas, piedalīties augstskolas organizētajos pasākumos, semināros, karjeru dienās. Savukārt augstskola varēs sniegt atbalstu pētniecības un apmācību jomā, kā arī nodrošinot speciālistu konsultācijas dažādās jomās.

Turklāt Uzņēmēju dienas ietvaros SEB Global Services kapitāla un klīringa atvasināto darījumu tehnoloģisko procesu nodaļas starptautisko procesu vadītāja Vineta Peimane novadīja augstskolas Uzņēmējdarbības vadības fakultātes studentiem īpašu meistarklasi, ietverot praktisku uzdevumu, kurā studentus tuvāk iepazīstināja ar Agile projektu un komandas vadību, kā arī ikdienas plānošanu biznesā. Agile ir biznesa pieeja, kas saskaņo attīstību ar klientu vajadzībām un uzņēmuma mērķiem. Tas ir arī domāšanas veids, balstīts uz vērtībām un principiem, kas sniedz norādījumus par to, kā labāk paredzēt un reaģēt uz pārmaiņām, kas mūsdienu biznesa vadībā jau kļuvusi par pamatprasību.

“Biznesa vide ir ļoti dinamiska, tādēļ ir nepieciešama nemitīga plānošana un pielāgošanās, ir jābūt elastīgiem, jo katra diena nāk ar jauniem izaicinājumiem, kurus nākas risināt, kā arī nav vienādu dienu un bāzes, pēc kuras balstīties, katra situācija ir citādāka,” meistarklases laikā norādīja V. Peimane.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko lietošanas pieredzi mūsu mājas lapā. Nospiežot “Piekrītu” vai turpinot pārlūka sesiju, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas kārtība.

Piekrītu
Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!