
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti

-
Uzņemšana
- Uzņemšana
- Studiju programmas
- E-studijas
- Studiju programmu buklets
- Budžeta vietas, stipendijas un atlaides
- Studiju maksas kalkulators
- Studiju kredīti
- Studiju uzsākšana vēlākajos studiju posmos
- Atvērto durvju dienas
- Žurnāls "b formāts"
- Biežāk uzdotie jautājumi
- Absolventu pieredzes stāsti
- Studiju informācijas centrs
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Podkāsta "Eksperts tuvplānā" spriedīs par Korporatīvā stāsta nozīmi uzņēmējdarbībā

Podkāsta “Eksperts tuvplānā” vienpadsmitajā epizodē viesojās Biznesa augstskolas Turība lektore, komunikācijas zinātņu specialiste un mentore Ieva Adams, kura šajā epizodē sniedza ieskatu, kas īsti ir korporatīvais stāsts jeb story telling, uzņēmuma pozicionējumu, vērtību veidošanu starp patērētāju un uzņēmumu un viss kas saistīts ar zīmola vadību.
“Vienkāršiem vārdiem, korporatīvais stāsts nozīmē - pastāstīt ko tu dari, savam ideālajam klientam pievilcīgā veidā. Radot korporatīvo stāstu, ir vieglāk izprast kādu labumu tas sniedz saviem klientiem, tādējādi to ir vieglāk nokomunicēt saviem klientiem, darbiniekiem, sadarbības partneriem, praktiski jebkuram. Jāspēj radīt stāsts, kas ir lielāks par tevi pašu, proti, jābūt pievienotai vērtībai un saiknei, ar ko patērētājs vēlas asociēties.”
Ieva uzsver : “Patērētājiem mūsdienās patīk vairāk vizuāli uzskates materiāli ar skaņu, lai nepatērētu laiku un enerģiju lasot, to kas viņu nesaista, ar mūsdienu tehnoloģiju iespējām un ātro apriti, pietiek vien ar telefonu un ideju, lai radītu stāstu.”