- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Jauna un modernāka sabiedrisko attiecību programma maģistriem - Stratēģiskā komunikācijas vadība
Sākot ar jauno 2022./2023. studiju gadu Biznesa augstskolas Turība piedāvās maģistru programmu ”Stratēģiskā komunikācijas vadība”, kas tapusi, iesaistot dažādu komunikācijas nozares profesionāļus, un īpaši veidota atbilstoši mūsdienu stratēģiskās komunikācijas principiem un digitālās komunikācijas tendencēm.
Šīs programmas ietvaros , kas ir akreditēta līdz 2027. gada oktobrim, tiks ietverta arī jauna specializācija - “Digitālā un multimediju komunikācija”, kurā iekļauti tādi studiju kursi kā “Komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē”, “Digitālā komunikācija un sociālo mediju mārketings”, “Grafiskais dizains un vizualizācija”, “Komunikācijas psiholoģija”.
Komunikācijas studiju virziena vadītāja Jana Bunkus uzsver: “Šis ir gandrīz ideāls izglītības komplekts tiem komunikācijas speciālistiem un profesionāļiem, kuri vēlas apgūt vai nostiprināt zināšanas stratēģiskās komunikācijas jomā. Šodien neviens solis komunikācijā nav iedomājams bez pārdomātas, jēgpilnas un mērķtiecīgas pieejas, redzējuma īstermiņā un ilgtermiņā, jo uzņēmumu stabilas reputācijas un zīmola vērtības veidošanas aspekti ir kļuvuši svarīgāki kā jebkad. Dzīvojam digitālā laikmetā un komunikācijas profesionāļa zināšanas vairs nav tikai stāsts par sabiedrisko attiecību vai starptautiskās komunikācijas profesionālu vadību, bet arī par multimediju lietošanu – tieši tāpēc arī jaunā specializācija”
Pateicoties studijām profesionālā maģistra studiju programmā “Stratēģiskā komunikācijas vadība”, var apgūt nepieciešamās prasmes sabiedrisko attiecību, starptautiskās komunikācijas un komunikācijas stratēģiskā plānošanā un vadīšanā, reputācijas vadību un korporatīvi sociālās atbildības tendences, izstrādāt šobrīd komunikācijā tik populārās integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas. Tāpat studentam būs iespējams iegūt zināšanas lobēšanas tehnoloģiju jautājumos - kā pārstāvēt sava uzņēmuma vai pat nozares intereses publiskajā un privātajā sektorā gan Latvijā, gan ārvalstīs.
Programmas mācību spēku veido talantīgi un harizmātiski komunikācijas speciālisti, kuri vairums ir sava aroda profesionāļi un praktizē savas zināšanas Latvijā vadošajos komunikācijas uzņēmumos.
Lai attīstītu komunikācijas virzienu Turībā, studiju laikā komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” studentiem ir iespēja apgūt un praktizēt multimediju prasmes izmantojot tās moderno aprīkojumu. Tāpat programma piedāvā veikt praksi visplašākā spektra Latvijas un ārvalstu uzņēmumos, kā arī organizācijās.
Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas virziena maģistra studiju programma sagatavo komunikācijas, sabiedrisko attiecību vadītājus, kuri spēj ne tikai vadīt komunikācijas un sabiedrisko attiecību uzņēmumu, to struktūrvienību uzņēmumā, valsts institūcijās vai pašvaldību organizācijās, bet arī īstenot politiķa, ierēdņa vai uzņēmēja karjeru. Iegūtais zināšanu līmenis sniegs iespēju mācīt komunikāciju citiem, darboties savā jomā patstāvīgi, vadīt savu komandu un turpināt studijas doktorantūrā.
Pabeidzot programmu būs plašas iespējas veidot karjeru komunikācijas nozarē, ieņemot amatus kā, piemēram,
• Sabiedrisko attiecību un komunikācijas uzņēmuma īpašnieks un vadītājs,
• Stratēģiskās komunikācijas struktūrvienības vai uzņēmuma vadītājs,
• Sabiedrisko attiecību struktūrvienības vadītājs uzņēmumā, ministrijā, valsts aģentūrā vai nevalstiskajā organizācijā,
• Politiķis vai ierēdnis,
• Komunikācijas eksperts un konsultants,
• Mācībspēks sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozarē.