- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Iznākusi komunikācijas profesionāļu grāmata praktiķiem
No piektdienas, 6. oktobra, grāmatnīcās nopērkams izdevums latviešu valodā “[Vieta grāmatas nosaukumam]. Komunikācija”, kurā atrodami vērtīgi padomi par tādām aktuālām integrētās mārketinga komunikācijas tēmām kā komunikācija, sabiedriskās attiecības, vizuālā, digitālā un krīzes komunikācija, reklāma u.c.
Grāmatu sarakstījušas nozares profesionāles Jolanta Derkevica-Pilskunga un Jana Bunkus – abas ar teju 20 gadu pieredzi. Darba nosaukums atklāj šodienas komunikāciju – katram tā ir kaut kas cits: vienam – ieraksti sociālajos tīklos, citam – sadarbība ar medijiem, vēl kādam – mākslīgais intelekts. Tieši tāpēc nosaukums ļauj katram pašam to definēt.
“Grāmata atspoguļo mūsdienu komunikācijas būtību, sniedzot atbildes uz praktiskiem profesionālā darba pamatjautājumiem integrētās mārketinga komunikācijas kontekstā. Tā paredzēta nozares profesionāļiem, iesācējiem, studentiem un citiem interesentiem un atklāj šo jomu, sākot ar vizuālo uztveri un beidzot ar krīzes komunikāciju,” uzsver J.Derkevica-Pilskunga.
Grāmatai ir piecas nodaļas, un katra nosaukta savā krāsā. J.Bunkus skaidro ideju: “Baltā ir par vizuālo komunikāciju, par efektīvu prezentāciju un uzstāšanos, zaļā – par sabiedrisko attiecību pamatjautājumiem, dzeltenīgi oranžā veltīta iekšējai komunikācijai, darba devēja tēlam un sabiedrisko attiecību speciālista nozīmei, zilā – integrētajai mārketinga komunikācijai digitālajā vidē, bet melnā – risku un krīzes komunikācijai.”
Katrā nodaļā lasītāji atradīs ne tikai abu autoru atziņas, bet arī citu Latvijā pieredzējušu komunikācijas speciālistu sacīto. Dažas lappuses tapušas sadarbībā ar grafisko dizaineri Allu Tisko, sabiedrisko attiecību profesionāli Kristīni Tjarvi, mārketinga speciālisti Ievu Veidemani, fotogrāfu Aināru Mazjāni, imidža speciālisti Inesi Bīlandi, uzņēmuma “Ieva Zaumane Systemic Change” vadītāju Ievu Zaumani un komunikācijas aģentūras “Olsen + Partners” partneri Olgu Kazaku. Savukārt krāsu koncepta autore ir Laura Zvejniece, komunikācijas vadības aģentūras “Deep White” attīstības direktore, Biznesa augstskolas “Turība” doktorante.
Izdevumā iekļauti arī QR kodi, lai vēl vairāk vērtīgas informācijas lasītāji var iegūt internetā.
Atvēršanas svētki notiks 6. oktobrī Biznesa augstskolas “Turība” biznesa inkubatorā, un viesiem būs iespēja vienu grāmatu ziedot kādai izglītības iestādei, tā visā Latvijā papildinot bibliotēku krājumu. Zīmīgi, ka grāmata iznāk “Turības” 30. jubilejas gadā.
No 6. oktobra tā nopērkama lielākajās grāmatnīcās un Biznesa augstskolas “Turība” izdevniecībā Rīgā, Graudu ielā 68.
Par autorēm
Jolanta Derkevica-Pilskunga ir komunikācijas zinātņu doktore (PhD), aģentūras “JDP Integrated Communications” radītāja un vadītāja, Biznesa augstskolas “Turība” doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore, docētāja, monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects” (2021) autore. Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) biedre, Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas biedre. Kā komunikācijas eksperte iesaistīta vairākos starptautiskos projektos, arī sadarbībā ar pašvaldībām un uzņēmumiem. Vairāk nekā desmit gadus strādājusi radio, vadot raidījumus, kā arī reklāmas un mārketinga daļu. Biznesa organizācijas “BNI Vivaldi” biedre, bijusi arī viceprezidente izaugsmes jautājumos, “Turības” mentoru asociācijas mentore. Žūrijas locekle Berlīnes augstskolas “Quadriga University of Applied Sciences” organizētajā konkursā "Digital Communication Awards 2023". Uzstājusies konferencēs un semināros, tajā skaitā “Marketing Shake 2021”. Piedalījusies profesijas standarta izstrādes darba grupā, sagatavojot stratēģiskās komunikācijas vadītāja standartu, darbojusies Latvijas Zinātņu akadēmijas Mediju un komunikācijas nozares terminoloģijas apakškomisijā.
Jana Bunkus ir komunikācijas vadības doktorante, komunikācijas uzņēmuma “J.B. Spark Communication” radītāja un vadītāja, Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes Komunikācijas virziena vadītāja, lektore vairākās augstskolās, LASAP valdes locekle. Bijusi Latvijas Pašvaldību savienības Komunikācijas nodaļas vadītāja un padomniece komunikācijas jautājumos. Biznesa augstskolas “Turība” studiju programmu “Sabiedriskās attiecības” un “Starptautiskās komunikācijas vadības” direktore. Sniegusi eksperta atzinumus dažādos ar komunikāciju saistītos projektos. Lektore dažādos semināros un konferencēs par komunikācijas jautājumiem. Mentore dažādos ar komunikāciju un līderību saistītos projektos. Biznesa augstskolas “Turība” Mentoru asociācijas mentore.