- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
-
Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Digitālā psiholoģija, multimediji, komunikācijas automatizēšana – tapusi moderna bakalaura studiju programmas specializācija
Biznesa augstskola Turība jau no šī studiju gada piedāvās mūsdienu komunikācijā aktuālu studiju programmas specializāciju “Digitālā komunikācija”. Bakalaura programmas “Sabiedriskās attiecības” jaunizveidotajā specializācijā mācīs par visu aktuālo digitālajā komunikācijā sākot no digitālās psiholoģijas, digitālajām paaudzēm un identitātēm, līdz tādiem elementiem kā influenceru mārketings, dizains un to kā komunikāciju padarīt automatizējamu.
“Digitālā komunikācija ir ikdiena ikviena sabiedrisko attiecību speciālista darbā, taču līdz šim par to esam runājuši un saviem studentiem mācījuši esošo kursu ietvaros. Turība esošās bakalauru programmas ietvaros ir izstrādājusi jaunu un modernu specializāciju, kas ir veltīta tikai digitālajai komunikācijai, līdz ar to studenti iegūs augstāko izglītību, kas būs vēl atbilstošāka mūsdienu komunikācijas tendencēm, studenti vēl vairāk apgūs jaunāko un aktuālāko nozarē,” stāsta Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas virziena vadītāja Jana Bunkus.
Specializācija būs pieejama bakalaura programmas “Sabiedriskās attiecības” ietvaros, kur otrajā studiju gadā šī būs viena no specializācijas iespējām, kas tiks norādīta arī absolventa diploma pielikumā, kas kalpos kā pierādījums arī darba devējam par absolventa iegūtajām zināšanām un prasmēm.
Specializācijā būs seši studiju kursi: digitālā komunikācija, viss par un ap esošo digitālo vidi, influenceru mārketings, kas stāstīts gan par stratēģijām, tendencēm, elementiem un labākajiem Latvijas un pasaules piemēriem, satura veidošanas kurss, kurā tiks studentiem mācīts gan satura mārketings, gan dažādi rīki kā visatbilstošāk saturu integrēt digitālajā vidē. Neizpaliks arī kurss par digitālajā kampaņām un kā veiksmīgāk tās organizēt, dizaina un multimediju kurss kā arī absolūts jaunums – digitālā psiholoģija, kurā tiks runāts par auditoriju uzvedību, cilvēku digitālās vides lietošanas iezīmēm: digitālās lasīšanas paradumiem, krāsām - to ietekmi, reakcijām uz tekstu, video un citiem materiāliem, utt. Mērķauditorijas identifikācija, tās uztvere un uzvedības vadība.
Visiem specializācijas studiju kursiem tiks piesaistīti ne vien esošie augstskolas mācībspēki, bet arī katras tēmas un nozares vadošie eksperti, arī influenceri, kas savā darbā praktizē konkrēto tēmu, lai studenti pēc iespējas vairāk iegūtu noderīgas un praktiskas zināšanas.