Studijas>Fakultātes>Starptautiskā tūrisma fakultāte>Studiju programmas>Profesionālā maģistra studiju programma>Tūrisma stratēģiskā vadība

Tūrisma stratēģiskā vadība - profesionālā maģistra studiju programma

  • Noderīgi

    - 50% studentu ir no valstīm, kuras līdz šim esi iepazinis tikai uz kartes

    - Baltijas valstu tūrisma galamērķus iepazīsti dabā, nevis auditorijā

    - Tūrisma plānošanu un tirgvedību apgūsti, izstrādājot reālu attīstības plānu kādam no Latvijas uzņēmumiem/pašvaldībai

JAUNUMS! 2014. gadā profesionālā maģistra studiju programmai Tūrisma stratēģiskā vadība piešķirta prestižās ANO Pasaules tūrisma organizācijas (UNWTO UN World Tourism Organization) TedQual akreditācija uz maksimālo laiku – četriem gadiem, līdz 2018. gadam. 

PROGRAMMA IR AKREDITĒTA līdz 2019. gadam

GRĀDS:
Profesionālā maģistra grāds uzņēmējdarbībā (MBA)

KVALIFIKĀCIJA: Uzņēmumu un iestāžu vadītājs

STUDIJU ILGUMS: 1,5 vai 2 gadi

STUDIJU VALODA: latviešu vai angļu

Mācības Tūrisma stratēģiskās vadības programmā sagatavo studentus darbam nozarē visā pasaulē. Tā ir lieliska iespēja studentiem, kuri redz savu karjeru starptautiskā vidē.

PRASMES

Iegūsi stratēģiskās vadības un plānošanas prasmes, apgūsi prognozēšanas likumsakarības un metodes. Mācīsies analizēt, pētīt un prognozēt tūrisma un viesmīlības nozares attīstības tendences Baltijā un visā pasaulē.


KARJERA:

  • iegūtās zināšanas par pasaules tūrisma tirgu Tev palīdzēs efektīvi vadīt tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumu gan Latvijā, gan ārvalstīs;
  • ja Tevi interesē pētniecība un vēlies izprast tūrisma attīstības tendences, meklēt labāko ceļu tūrisma produkta attīstībai, varēsi strādāt kā tūrisma attīstības un pētniecības projektu vadītājs;
  • strādājot par tūrisma speciālistu pašvaldībās, tūrisma informācijas centros, varēsi veicināt tūrisma attīstību Latvijas reģionos. Šis darba lauks ir ļoti plašs un gaida tādus jaunos speciālistus kā Tu!


PRAKSE
Latvijas vai ārzemju tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumos.


Karjera strauji augošā nozarē

Tūrisms ir pasaulē visstraujāk augošā nozare - Pasaules tūrisma organizācija prognozē, ka 2020. gadā starptautiskos tūrisma braucienos dosies 1,6 miljardi cilvēku. Pieprasījums aug, attiecīgi aug arī nepieciešamība pēc kvalitatīva piedāvājuma, pēc jauniem tūrisma produktiem un uzņēmumiem. Tūrisma nozares radītās darba vietas palīdz risināt nodarbinātības problēmu, turklāt, tūrisms var ļoti labvēlīgi ietekmēt valsts ekonomiku kopumā, tāpēc arī valsts un ES sniedz atbalstu tūrisma nozares mārketinga pasākumiem, kā arī tūrisma pakalpojumu dažādošanai. 

Izpratne par nozares aktualitātēm

Studējošajiem būs iespēja apmeklēt lielāko tūrisma izstādi pasaulē - ITB (Berlīnē). Tā ir unikāla iespēja izstādes semināros dzirdēt pasaules vadošos tūrisma ekspertus un iegūt izpratni par nozares aktualitātēm. Būs iespēja apgūt, kā uzņēmumu vai galamērķu vadībā izmantot digitālā mārketinga instrumentus (tiešsaistes reklāmas u.c.).

Studijas orientētas uz uzņēmuma vadību

Studiju programmā iekļauti studiju kursi, kas noderēs gan dibinot savu uzņēmumu, gan strādājot jau esošā tūrisma vai viesmīlības kompānijā, piemēram, „Finanšu vadība”, „Tūrisma stratēģiskā plānošana”, „Tūrisma tiesiskais regulējums” u.c.

Praksē balstītas studijas

Lielākā daļā docētāju ir praktiķi un nozares eksperti. Jau studiju laikā studentiem ir iespēja pilnveidot savas prasmes Tūrisma pētniecības centrā, kas ir vienīgais šāda veida centrs Baltijā, un regulāri pulcē mācībspēkus un studentus, lai diskutētu par nozares aktualitātēm. Tāpat studiju ietvaros notiek mācību braucieni uz tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumiem un tūrisma galamērķiem Latvijā un ārpus tās robežām, kā arī tiek apmeklēta pasaulē vadošā tūrisma izstāde ITB Berlīnē.

###TAB-HOLDER###

 

PROGRAMMAS DIREKTORS
Ēriks Lingebērziņš, Dr.oec., lektors
Tālrunis 67619693
E-pasts: Eriks.Lingeberzins@inbox.lv

Nodarbību saraksts