Studijas>Fakultātes>Komunikācijas fakultāte >Studiju programmas>Profesionālā maģistra studiju programma

Sabiedriskās attiecības - profesionālā maģistra studiju programma

  • Noderīgi

    - Vidēji katram Facebook lietotājam sociālajā tīklā ir 130 draugi

    - Sociālajā tīklā Twitter katru sekundi tiek publiskoti 750 tvīti

    - Latvijas iedzīvotāji, kuri lieto internetu vismaz reizi nedēļā, mēdz to darīt, vienlaikus skatoties televīziju

PROGRAMMA IR AKREDITĒTA līdz 2019. gada 28. maijam

GRĀDS:
Profesionālā maģistra grāds sabiedriskajās attiecībās

KVALIFIKĀCIJA: Sabiedrisko attiecību struktūrvienības vadītājs

STUDIJU ILGUMS: 1,5 vai 2 gadi (studijas vakarā), 1.6 vai 2.1 gadi (studijas neklātienē)

STUDIJU VALODA: latviešu

STARPTAUTISKA ATZINĪBA
Topošie speciālisti studiju laikā var iesaistīties ne tikai trīs starptautiskās sadarbības programmās vai praktiskās iemaņas nostiprināt un stažēties ārvalstu kompānijās, bet arī ar jau iegūto diplomu startēt darba tirgū visā pasaulē.

PRASMES
Profesionālā maģistra studiju programmā apgūsi nepieciešamās prasmes sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadīšanā. Izpratīsi stratēģisko vadību un strukturēta dialoga veidošanu, apgūsi prasmes  kvalitatīvi vadīt komunikāciju, veidot sadarbības tīklus, risināt konfliktus, lobēt, pārstāvēt uzņēmuma intereses dažādās organizācijās un valsts institūcijās.

KARJERA:

  • maģistra grāds kalpos par pamatu personīgajai izaugsmei;
  • varēsi vadīt sabiedrisko attiecību vai komunikācijas uzņēmumu;
  • varēsi vadīt sabiedrisko attiecību struktūrvienību uzņēmumā, ministrijā, valsts aģentūrā vai nevalstiskajā organizācijā;
  • izmantojot augstskolā iegūtās zināšanas un prasmes, varēsi veidot politiķa vai ierēdņa karjeru;
  • iegūtais zināšanu līmenis sniegs iespēju mācīt sabiedriskās attiecības citiem, darboties savā jomā patstāvīgi, vadīt savu komandu un turpināt studijas doktorantūrā.

PRAKSE vadošajos nozares uzņēmumos – Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) pārstāvētajās sabiedrisko attiecību kompanijās, LR ministrijās un citās valsts institūcijās, politiskajās partijās un nevalstiskajās organizācijās (Latvijas Pašvaldību savienība, Valsts kanceleja, Latvijas Motosporta federācija u.c.).

Tu iemācīsies:

  • Būt radošs līderis;
  • Informēt, pārliecināt un iesaistīt cilvēkus;
  • Izstrādāt un ieviest uzņēmuma komunikācijas stratēģiju Latvijā un ārvalstīs;
  • Izveidot un vadīt savu komunikācijas uzņēmumu vai struktūrvienību uzņēmumā;
  • Risināt konfliktus un problemātiskas situācijas;
  • Veikt pētījumus un prezentēt to rezultātus, argumentēti pārstāvēt savu viedokli, izmantojot modernās informācijas tehnoloģijas;
  • Pārstāvēt uzņēmuma vai organizācijas intereses, izmantojot lobēšanas tehnoloģijas;
  • Veidot uzņēmuma tēlu Latvijā un ārvalstīs.

Programmas priekšrocības:

  • Izcils starptautiskās akreditācijas komisijas un darba devēju vērtējums.
  • Aktīva sadarbība ar Viļņas Universitāti, Upsalas Universitāti, Igaunijas Biznesa skolu, Tartu Universitāti, lieliskas apmaiņas programmas Voldas Universitātē Norvēģijā, Cepelīna Universitātē Vācijā, Mursijas Universitātē Spānijā un citviet.
  • Iespēja mācīties un sadarboties ar augstas klases teorētiķiem un nozares praktiķiem: Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektores vietnieci Inesi Stepiņu, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķi, profesoru Gunti Zemīti, Latvijas Zinātnes padomes ekspertu komunikācijas zinātnē, profesoru Aināru Dimantu, Latvijas Zinātnes padomes ekspertu komunikācijas zinātnē, profesoru Andri Pētersonu u.c.

###TAB-HOLDER###

 

 

 

PROGRAMMAS DIREKTORS
Dr.hist. Guntis Zemītis – profesors
Tālrunis: 67619460
E-pasts: Guntis.Zemitis@gmail.com

Nodarbību saraksts