Blogi>Laura Pētersone-Burlaka

Vieslekcijas apskats. Jānis Skutelis: "Ko runāt, kad nav ko runāt" (66)
Jānis Skutelis. Improvizācija. Teātris. Humors. Vēl vairākas dienas pirms vieslekcijas uzvirmo ziņa, ka gribētāju daudz un vietas ierobežotas. Pienāk parasts otrdienas vakars. Facebook atnāk ziņa no kursabiedrenes: "Vai kāds no jums ir šobrīd Skuteļa vieslekcijā? Te ir vienkārši miljons cilvēku!" Vairāk
Mans ceļš līdz pārliecībai "Vēlos savu biznesu!" (48)
Katram savs. Viens laimīgs, strādājot par sētnieku, cits sajūsmā būt par nodaļas priekšnieku, trešais askētisks brīvmākslinieks. Vēl kāda sapņu piepildījums ir būt par auklīti vai skolotāju, citam vajag statusu, dārgu auto un villu Jūrmalā. Ko vēlies Tu? Vairāk
Vieslekcijas apskats. Baiba Sipeniece: "Mana pieredze kā pasākumu vadītājai" (39)

Atzīšos godīgi, pret Baibu Sipenieci man vienmēr ir bijuši zināmi aizspriedumi, kuru iemesli ir viņas dalība dažādās humoristiskās pārraidēs un tas, ka nekad iepriekš nebiju redzējusi viņu dzīvē tik tuvu, tādu, kāda viņa ir – patiesu, enerģisku, atklātu. 

Vairāk
Zaudētās mārketinga un klientu apkalpošanas iespējas (54)
Labs izmeklētājs pamana it kā nenozīmīgas detaļas, kas vēlāk kļūst par lietas visbūtiskākajiem faktoriem. Labs inženieris pamana kļūdas aprēķinos tad, kad plānotā būve ir vēl tikai projekta stadijā. Labs ārsts bieži vien var noteikt pacienta diagnozi uzreiz un ar medicīniskā aprīkojuma un pārbaužu palīdzību to apstiprina. Ļoti daudzās sfērās mēs labi zinām, ko sagaidām no laba speciālista. Un labam speciālistam piemītošās īpašības varētu reducēt līdz: rūpība, aizrautība, atbildība, uzmanība. Cik uzmanīgi un kādā virzienā lūkojas mārketinga speciālisti?
Vairāk
/ 1

Nodarbību saraksts