Blogi>Kristaps Budrēvics

Zīmola orientēšana uz kategoriju nevis produktu (84)
2011. gadā izdotajā grāmatā Brand relevance, brendinga guru Deivids Ākers apraksta absolūti jaunu veidu kā veidot brendingu un kā gūt pārākumu pār konkurentiem. Būtībā tas savieno divas šķietami atsevišķas jomas vienā veselumā. Kategoriju un apakškategoriju brendings apvieno mārketingu ar inovāciju menedžementu. Pamatideja pauž apgalvojumu, ka ir 2 brendinga veidi. Vairāk
Ieskaties e-grāmatā “Ceļš no parasta uzņēmuma līdz brendam un no klienta līdz evanģēlistam” (96)
Tā nu ir sanācis, ka mana mīlestība pret zīmolvadību un uz klientiem orientētu mārketingu + izlasīti grāmatu kalni ir transformējušies e-grāmatā. Šī ir viena no mazākām grāmatām, kas nākotnē būs daļa no vienas veselas un plašākas grāmatas. Priekš manis tas ir bijis un vēl joprojām ir aizraujošs piedzīvojums, tāpēc ceru, ka arī Tev šajā grāmatā rakstītais pavērs kādas vēl neatvērtas durvis un ļaus gūt jaunas zināšanas. Vairāk
/ 1

Nodarbību saraksts