Uzņēmējiem un Zinātnei>Pētniecība>Zinātnisko konferenču vēsture>Radīt nākotni: Komunikācija. Izglītība. Bizness

XIV Starptautiskā zinātniski praktiskā konference „Radīt nākotni: Komunikācija. Izglītība. Bizness”

Lai formulētu idejas par Latvijas izaicinājumiem un perspektīvām komunikācijā, izglītībā un biznesā, kuras spētu sekmīgi virzīt valsti tās otrajā simtgadē, 30. maijā Biznesa augstskolas Turība telpās norisinājās 14. Starptautiskā zinātniski praktiskā konference „Radīt nākotni: Komunikācija. Izglītība. Bizness”, kur piedalījās vairāk nekā 400 komunikācijas un sabiedrisko attiecību profesionāļu, uzņēmēju un vadītāju, studentu un zinātnieku. Konferencē piedalījās Latvijas valsts amatpersonas, augstskolu profesori, uzņēmēji, pētnieki un studenti, ārvalstu viesi no ASV, Nīderlandes, Itālijas un Krievijas.

Plenārsēdē uzstājās Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāre Sanda Liepiņa, Latvijas Zinātņu akadēmijas prezidents  Ojārs Spārītis, Sanhosē Valsts Universitātes (ASV) emeritēts profesors, pasaulē populārākās mācību grāmatas Public Relations Strategies and Tactics autors, Dr.phil. Deniss Vilkoks (Denis Wilcox, ASV), Hāgas Universitātes docents Barijs Verbeks (Barry Verbeck, Nīderlande), mediju koncerna „Baltijas Mediju Alianse” Attīstības projektu vadītājs, Maskavas Valsts universitātes un Augstākās ekonomiskās skolas pasniedzējs Aleksejs Jefimovs (Latvija/Krievija) un Aģentūras 77 Kvalitātes nodrošināšanas un attīstības vadītājs Karlo Beki (Carlo Becchi, Itālija).

Dienas otrajā daļā notika zinātnieku un studentu sesijas, kurās tika prezentēti studentu pētījumi un projekti. Tāpat darbojās deviņas laboratorijas, kopīgi meklējot atbildes uz Latvijas nākotnei svarīgiem jautājumiem: kurās nākotnes tehnoloģijās varam būt spēcīgi pasaulē; kādi ir risinājuma varianti vienota Latvijas sabiedriskā medija izveidei; kā mērīt atdevi no sabiedriskajām attiecībām; kā nopelnīt, rūpējoties par dabu; kādas ir ilgtspējīga biznesa versijas; kādas ir inovatīvas idejas radoša un profesionāla valsts civildienesta izveidei; kas jādara skolotājam, lai skolēns būtu konkurētspējīgs; kas jādara skolotājam, lai skolēns būtu konkurētspējīgs; kas ir darāms, lai kultūra netiktu uzskatīta par elitāru nodarbi.

Konferenci organizēja Biznesa augstskolas Turība  Sabiedrisko attiecību fakultāte sadarbībā ar Hāgas Universitāti (The Hague University of Applied Sciences), Latvijas Darba devēju konfederāciju (LDDK), Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK), Valsts kanceleju, Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), Latvijas Biznesa konsultantu asociāciju (LBKA), Latvijas Pašvaldību savienību (LPS) un ideju grupu „Radošuma pils”.

###GALLERY-HOLDER###