Aktualitātes>Pieredzes apmaiņa ir vienlīdz svarīga kā studentiem, tā arī nozares ekspertiem

Pieredzes apmaiņa ir vienlīdz svarīga kā studentiem, tā arī nozares ekspertiem (3)

No 5. līdz 7. jūnijam jau desmito reizi notiks Dinamiskās domas darbnīca, ko organizē Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultātes studenti sadarbībā ar Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem un citu augstskolu studentiem.

Neformālā vidē studentiem būs iespēja diskutēt, uzdot sev interesējošos jautājumus un smelties pieredzi no vairākiem komunikācijas nozares lielmeistariem. Dinamiskās domas darbnīcā savā pieredzē dalīsies filmu producents Andrejs Ēķis, modes dizainers Ginta Bude, alpīnists Juris Ulmanis, Nacionālo bruņoto spēku prese virsnieks Normunds Stafeckis, mākoņskrējējs Mārtiņš Zvīdriņš, kā arī reklāmas kompānijas “DDB” direktors Andris Rubīns, kurš pastāstīja par šādu pieredzes un domu apmaiņas pasākumu nozīmi.

“Aģentūra “DDB” aktīvi iesaistās darbā ar studentiem, gan izmantojot Ēnu dienu, gan aicinot jauniešus praksē, kā arī vadot vieslekcijas vairākās augstskolās. Tādā veidā mēs, kā vadošais uzņēmums, sniedzam savu artavu un atveram durvis, kuras citkārt būtu grūti atvērt. Mēs sniedzam iespēju jauniešiem jau mācoties ieraudzīt, kā top idejas, kā teorija, ko viņi apgūst, izpaužas praksē, un, cerams, tas palīdz viņiem izdarīt karjeras izvēli.  Šogad ar vieslekcijām esmu pabijis gan Vidzemes augstskolā, gan Rīgas Stradiņa universitātē un, iespējams, viesošos vēl kādā, un piekritu arī būt viens no visiem, kas dalīsies savā pieredzē Dinamiskās domas darbnīcā.

Plānoju pastāstīt par reklāmas nozari, par zīmoliem… Dalīšos savā pieredzē, ar savām atziņām, kas gūtas gandrīz 20 gadus darbojoties nozarē. Mēģināsim kopīgi ar studentiem izprast, kāpēc vienas lietas cilvēki novērtē vairāk, kāpēc vieni projekti vai zīmoli sasniedz mērķus, bet citi – nē. Mēģināšu kliedēt bažas un stereotipus, kas ir studentu prātos,” stāsta A.Rubīns.

“Ja man jautātu, kāpēc dažādu nozaru ekspertiem ir jāatvēl laiks tam, lai tiktos un diskutētu ar studentiem, pirmkārt, gribu teikt, ka dalīties ar zināšanām ir interesanti. Tā ir iespēja celt nozares reputāciju un skaidrot, ka reklāma nav tikai kaut kas kaitinošs un derdzīgs. Šāda veida projekti ir mūsu iespēja parādīt, ka reklāmas nozare var būt un ir jēgpilna, virzīta uz izaugsmi, iespēja parādīt nozari labākā gaismā, nekā tā ikdienā ir redzama. Nenoliedzami, tiekoties ar studentiem, mēs pastāstām arī par sevi – reklāmas aģentūrai nav nekā svarīgāka par cilvēkiem, talantiem un komandu. Jebkurš radošais bizness balstās cilvēku prasmēs, talantā un entuziasmā. Uz studentiem raugāmies kā uz nākamajiem talantiem, kuri mūsu nozarē varētu ienākt pēc desmit gadiem.

Dinamiskās domas darbnīca un tai līdzīgi projekti bagātina studentus, sniedzot praktisko pieredzi, kas lieti noder, absolvējot augstskolu un piesakot sevi darba tirgū. Es ļoti labi atceros, kad absolvēju augstskolu pirms 20 gadiem, man nebija skaidrs, ko iesākt, nebija nekādas prakses, nezināju, kā funkcionē mārketings, kā uzņēmumā tiek risināti šie jautājumi. Ir augstskolas, kas ļoti cenšas, lai studentu patiešām sagatavotu darba tirgum, strādājot pie tā, lai students un uzņēmējs satiktos jau studiju procesa laikā, un tas ir ļoti būtiski.

Tikšanās un diskusijas ar uzņēmējiem un nozares ekspertiem palīdz studentiem izdarīt gudrākas izvēles, ātrāk nonākt darbā tirgū un strādāt kvalificētu darbu. Kad es pats biju students, cerēju, ka pie manis atnāks pieredzējis uzņēmējs, kurš izstāstīs, kā notiek lietas, tāpēc tagad ar prieku dalos savās zināšanās ar studentiem,” atzīst A.Rubīns.

21.05.2015

Komentāri

shareit for windows

30.03.2017. 12:03
nice post

Turiba

22.05.2015. 09:48
Sveika,Baiba,pieteikties dalībai Dinamiskās Domas Darbnīcā iespējams šeit : www.dddarbnica.lv/registracija

Baiba

21.05.2015. 20:35
Kur varu pieteikties?

Nodarbību saraksts