Aktualitātes>Notiek pieteikšanās desmitajai studentu „Dinamiskās domas darbnīcai”

Notiek pieteikšanās desmitajai studentu „Dinamiskās domas darbnīcai” (10)

Jau desmito gadu Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultātes studenti sadarbībā ar citu augstskolu studentiem un Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāliem (LASAP) organizē „Dinamiskās domas darbnīcu” jauniešiem, kuri interesējas par komunikāciju, PR, mārketingu un reklāmu. Piedalās jaunieši no Latvijas, Vācijas, Moldovas, Ukrainas un Lietuvas.

"Dinamiskās Domas Darbnīca" ir radošs pasākums, kurš norisināsies ārpus pilsētas drūzmas - 40 km no Rīgas, Kalnciema vidusskolā, no 5.-7. jūnijam. Dalībniekiem būs iespēja trīs dienas pavadīt draudzīgā atmosfērā, iepazīties un diskutēt ar Latvijā un ārzemēs ievērojamiem cilvēkiem.

Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem vadībā jaunieši veidos reālas sabiedrisko attiecību kampaņas uzņēmumiem un prezentēt tās žūrijai. Notiks komandas veidošanas treniņš – Nacionālo bruņoto spēku komandiera balvas izcīņa jautrā un atjautīgā stafetē. Jaunieši uzkops Ziemassvētku kauju muzeja apkārtni, dosies ekskursijā Latvijas Vēstures Institūta direktors Gunta Zemīša un muzeja vadītāja Dagņa Dedumieša vadībā. Notiks konkurss „Ārtās receptes nezinīšiem”, basketbols, vingrošana kopā ar kustību specialistiem no sporta kulba „CrossFit Ridzene”, dziesmas pie ugunskura kopā ar Andri Kiviču un ballīte ar DJ Kārli Blumfeldu.

„Dinamiskās domas darbnīca ir labs pamats komunikācijas speciālista karjerai,” uzskata darbnīcas veidotāja pirms četriem gadiem, šobrīd „DDB” projektu vadītāja Ance Krūmiņa. „Ar prieku piedalos un atbalstu ar skaņas aparatūru un mūziku jau desmito gadu,” uzsver bijušais komunikācijas students DJ Kārlis. „Dalīšanās pieredzē, kas notiek darbnīcā, ir ieguvums arī profesionāļiem. Jebkurš radošais bizness balstās cilvēku prasmēs, talantā un entuziasmā. Uz studentiem raugāmies kā uz nākamajiem talantiem, kuri varētu ienākt mūsu nozarē,” spriež reklāmas kompānijas “DDB” direktors Andris Rubīns.

Neformālā vidē notiks sarunas ar komunikācijas meistariem par aktuālām tēmām:

  • Filmu producents („Sapņu komanda”, „Rūdolfa mantojums”, „Rīgas sargi”) Andrejs Ēķis palīdzēs atvērt prātu jaunām idejām;
  • Modes dizainers Gints Bude ieteiks, kā kļūt pārliecinoši stilīgam;
  • Andris Kivičs par to, kā atrast īstos vārdus;
  • Arstarulsmirus dalīsies spējā ar smaidu mainīt gara stāvokli;
  • Alpīnists Juris Ulmanis par komandas un sevis veidošanu moderni ekstremālos apstākļos – ikdienā;
  • Pasniedzējs no Vācijas Muhameds Akdags par to, kā mainījusies komunikācija Austrumos un Rietumos pēc „Charlie Hebdo” traģēdijas;
  • Reklāmas kompānijas „DDB” direktors Andris Rubīns par to, kādas komunikācijas kampaņas pasaule ir gatava iemīlēt;
  • Arnis Lapiņš no „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” par to, kādus darbiniekus meklē lielās PR kompānijas. Tava iespēja piedalīties CV spēlē;
  • Mākoņskrējējs Mārtiņš Zvīdriņš par Tavu spēju robežu;
  • Deju studijas „PRO-X” vadītāja Ieva Biteniece par to, kā no pingvīna pārvērsties par gulbi. Praktiski vingrinājumi un rīta rosme Ievas vadībā;
  • Emuāra „Happy Whispers” autore Līga Andžāne par pozitīvisma lomu.

 

Dinamiskās domas darbnīcu atbalsta: Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem, Swedbank, Daugmales Jāņa bišu medus (Z/S „Dorītes”), AS „Latvijas Valsts meži”, Latvijas Republikas Nacionālie Bruņotie spēki, SIA „Fazer Latvija”, chaulaTV, velo noma „Sixt”, sporta komplekss „333”, SIA „Multikino Latvia”, bezpeļņas organizācija „Balturka”, SIA „Max Supreme”, portāls Baltizobi.lv, piedzīvojumu spēle „Getout”, pica „LuLu”, sporta zāle „Crossfit Jugla”, bārs „Ezītis miglā”, "Red Bull" pārstāvniecība Latvijā, mobilās reklāmas kompānija „adQuota”.

Informāciju sagatavoja Jānis Lesnieks, Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultātes 1. kursa students.

Papildus informācija:
www.dddarbnica.lv
j.lesnieks@gmail.com
tālrunis:26264234



27.05.2015

Komentāri

Cách ngâm củ sâm: Nhân sâm tươi là loại sâm vừa được thu hoạch từ trong đất và để nguyên trạng thái tự nhiên vẫn còn dính một lớp đất mỏng trên mình củ khi mua sâm tươi về, bạn cũng sơ chế qua bằng việc cắt phần núm rễ ( lô sâm) trên đầu củ sâm ( do phần này người ta giữ lại cho củ sâm thêm đẹp chứ không những không có tác dụng mà còn gây buồn nôn cho người sử dụng), đặc biệt chỉ nên sử dụng sâm tươi khi đã rửa sạch đất với nước. Sau đó bạn cần loại bỏ phần lá, rễ hỏng, rồi đem rửa sạch đất, cát, để ráo nước. Lưu ý trong quá trình rửa sam các khôn nên nhúng cả củ sâm vào chậu nước mà dùng khăn ướt lau nhẹ nhàng phần đất bám trên củ sâm. Cách sử dụng củ nhân sâm tươi đơn giản nhất là cắt thành từng lát mỏng, ngậm và nhấm từng ít một sau đó nuốt cả bã. Ngày dùng 2 đến 6g (tương đương 3 đến4 lát).Hoặc lấy một ít nhân sâm tươi cho vào máy xay sinh tố, xay cùng sữa tươi để uống hằng ngày. Hoặc có thể cắt thành từng lát đem ngâm với mật ong trong bình thủy tinh. Khi ăn lấy từng lát sâm ngậm trong miệng một lúc rồi nhai miếng sâm rồi nuốt. Hoặc phổ biển và bảo quản tốt nhất là đem ngâm rượu. Số lượng củ nhân sâm tươi khoảng100g-120g/1 lít rượu. Chọn loại rượu ngon và đảm bảo vệ sinh đổ cho ngập củ sâm và đậy nín nắp lại. Sau 3 tháng là có thể sử dụng được. Mỗi ngày dùng 1 đên 2 ly nhỏ khoảng 30ml.

networth details

24.05.2017. 08:26
you can find all the celebrity details and latest info from celebplanet

ImprovPal Review

16.05.2017. 17:44
Not unattended the the latest facebook platform prepare in a polished york minute allows you to import at this moment boy friday disposable lenses, anyhow besides, sense of obligation to it, messaging your gofer is back the abandoned way for house to merit on yours facebook mediator subscribers list

Sent from FanInviter Review

16.05.2017. 17:44
FanInviter is intimately working team lost FanInviter, GiphPlayer, Explaindio, GraphPlayer, FlickDramatizer, FlickGIF, FlickGraph, Vinci3D and our distinctive software.FanInviter helps you to gather has a head start and derive money by the whole of automating facebook go between marketing.In our engaged world, weakness to express is a specific and it became the biggest put marketers and businesses meet face to clash currently.It doesn’t law what transaction you’re in — the biggest contest for all in job is at which point to unconditionally contact trade and prospects.When your messages merit through, total gets better.With FanInviter you cut back organize targeted copy comeuppance inside the Facebook in barring no one niche and fly your subscribed no ifs ands or buts messages soon through facebook messenger.No law if they are on electronic publishing or floating, your messages always gain through mutually 100% visit from the stork rate.The hype possibilities are endless.With FanInviter, it’s forthwith easier than surplus for house to acquiesce so your opt-in rates would court the roof.

prince2 certification

05.05.2017. 14:53
Master the project management framework with structured, tried and tested methodologies

z4 root apk download

24.04.2017. 09:34
Z4root is a unique and powerful APK of an android mobile .which assists you the sharpest rooting to your android mobile and pc.

shareit for windows

30.03.2017. 11:56
nice post

192.168.1.1

15.03.2017. 13:32
192.168.1.1 router admin login. Default username and password list for all routers. How to find your router's username, password and IP address easily.

Nodarbību saraksts