Aktualitātes>Mārketinga un tirdzniecības vadības studenti iztur sīvu atlasi un piedalās DEMOLA projektā

Mārketinga un tirdzniecības vadības studenti iztur sīvu atlasi un piedalās DEMOLA projektā (0)

Biznesa augstskolas Turība studiju programmas „Mārketings un tirdzniecības vadība” 2. kursa studente Anete Krūmiņa izturēja ļoti lielu atlasi (10 pretendenti uz 1 vietu) un ieguva iespēju piedalīties Demola projektā.

DEMOLA ir no Somijas pārņemts koncepts, un darbojas kā platforma, kur satiekas uzņēmēji un studenti. Uzņēmēji iesniedz savus problēmjautājumus, sagaidot inovatīvus un neparastus risinājumus ar svaigu skatījumu no malas, savukārt, studenti jauktās komandās strādā un meklē radošus risinājumus reāliem nozaru izaicinājumiem.

Gandrīz četrus turpmākos mēnešus Anete starpdisciplinārā komandā meklēs risinājumus kādai reālai, uzņēmumu iesniegtai problēmai vai izaicinājumam. Mārketinga pasniedzēja Iveta Liniņa uzsver, ka ļoti lepojas ar savu studenti un vēl izturību projekta realizācijā.

07.12.2015

Komentāri

Nodarbību saraksts